רחל לוי הוסמכה ב”מכון אדלר” כמטפלת ויועצת זוגית ומשפחתית, בעלת תואר ראשון (B.A) במדעי ההתנהגות ותואר שני (M.A) במשפחה מהמכללה למנהל. היא מגשרת מוסמכת מטעם מכון גבים לגישור ובמשך 13 שנים שימשה כמורה בבי”ס יסודי לתלמידי כיתות א’-ו’ ומכירה היטב את מערך היחסים בין הורים-ילדים-מורים.  רחל בעלת נסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום הייעוץ הזוגי, ההורי והמשפחתי בהן טיפלה במאות משפחות הן בייעוץ אישי והן בסדנאות והרצאות להורים.

בפגישת ייעוץ זוגי, משפחתי או הורי אנחנו לומדים תקשורת נכונה במשפחה. זו שפה (ממש כמו כל שפה אחרת) ומתאימים פתרונות מעשיים ומוכחים בשטח, למגוון בעיות ביחסים במשפחה. החל מטיפול בבעיות התנהגות של ילדים ועד למשבר בזוגיות.

הדגש הוא על פתרון והתאמת כלים להשגתו בצורה קלה ומהירה. בהתחייבות לשינוי מיידי. חבל על כל יום שעובר וכל הבית סובל.

אז, זהו שלא… אנחנו לא מטפלים בילדים עם בעיות התנהגות. אנחנו פוגשים ומלמדים את ההורים בעזרת הדרכה וכלים מעשיים כיצד למנוע סוגי התנהגויות לא רצויים וכיצד לשפר יחסים מבלי לערב את הילדים. ראיתם “סופר נני” בטלוויזיה? אנחנו לא צריכים רייטינג וגם אתם לא. תפקידם של הילדים הוא “להיות ילדים” מבלי שיצפו בהם, מבלי “שילחשו לידם באוזן” ומבלי שיערבו אותם במה שצריך להיות באחריות בלעדית של ההורים. ילדים אינם זקוקים לטיפול, אלא להורים שידעו כיצד להתנהל נכון מולם (כן, גם אם לילד יש הפרעת קשב וריכוז וגם אם הוא היפראקטיבי).

תחשבו שוב.
עצוב שהורים עושים ה כ ל למען הילדים: לוקחים אותם לפסיכולוגים, לאבחונים, לחוגים והפעלות, למרפאים שונים, לפסיכיאטרים, נותנים לילד כדורים וכדומה אבל השינוי לעולם לא יכול להגיע מהילד!! תחשבו מה קורה לילד שעובר כ”כ הרבה אבחונים, מטפלים וחוגים אולם את השינוי הגדול בבית ההורים אינם עושים מולו?? כאשר ילד חוזר הביתה לאותה התנהלות הורית איזה שינוי יכול לקרות וכמה זמן הוא יימשך? התפקיד ההורי החשוב ביותר הוא לדעת להתנהל נכון, החל מעבודה על עיצוב האישיות של הילד, הקניית ביטחון עצמי, הצבת גבולות, תקשורת בונה ועוד… ההורים הם היחידים שיכולים וצריכים לעזור לילד !!

במידת הצורך, עזרה חיצונית לילד – מכל סוג שהוא, צריכה להיות רק אחרי שההורים לומדים להתנהל נכון ובשיתוף ורצון מוחלט של הילד!!

לעיתים יש בהחלט מקרים קשים במיוחד. מהבחינה המקצועית כשנרגיש שדרושה התערבות של בעלי מקצוע נוספים לא נהסס להמליץ ולהפנות. אבל לרוב, רחל לוי מוסמכת ומספקת בהצלחה רבה ייעוץ זוגי או טיפול בבעיות התנהגות של ילדים גם במקרים קשים. במיוחד כשאתם צריכים עזרה מידית אנחנו ממליצים לפנות אלינו ללא דיחוי ולהתייעץ איתנו בטלפון.

לא ניתן להכריח אף אדם לבוא וללמוד. במקרה שאחד מבני הזוג החליט שהוא רוצה לפנות לייעוץ זוגי או להדרכה וייעוץ הורי אבל חושש שבן/ת זוגו לא ישתף פעולה, אנחנו ממליצים לפנות אלינו בטלפון. בשיחה קצרה נוכל לברר את פרטי המקרה ולייעץ כיצד להניע את בן/ת הזוג לשיתוף פעולה והסכמה.

מרכז משפחה פלוס ממוקם בנס-ציונה. מומלץ להתעדכן על סדנאות הורות וזוגיות הנערכות באזורים שונים ברחבי הארץ.

כן. אבל עלות מפגש בבית גבוהה יותר תלוי במרחק. רצוי לברר בטלפון מהי העלות המדויקת להגעת מטפל זוגי או מטפל משפחתי למקום מגוריך.

פגישה אחת אורכת כשעה וחצי. סדנת זוגיות אישית שלמה או לחילופין סדנת הורות אישית נערכת לאורך 10 מפגשים בלבד. מומלץ להשלים סדנה מלאה אבל זה לא חובה ונתון לשיקול דעתכם. תוכלו לקבוע כמה מפגשים שתרצו.

פרטים ועלויות ניתן לברר טלפונית במרכז “משפחה פלוס”, על פגישה ראשונה ניתנת הנחה של של 50 ₪.

אנחנו לא יכולים להגדיר מה יקר עבורך. אבל שאל/י עצמך: אם היה נתקע לך האוטו היית משלם/ת תיקון של 2,000 ₪ בלי להתווכח, נכון? אז האם הצלת הזוגיות או האושר של הילדים אינו חשוב באותה מידה?

בכלל, חשבתם על זה שאין מחיר לאושר ולשלווה בבית? יחסים טובים בזוגיות ובהורות הם מתכון מנצח לבריאות נפשית ואושר.

אין מרחק להורה שרוצה ללמוד ולשפר יחסים. למשפחה פלוס פונים גם הורים מחו”ל שמבקשים ייעוץ אינטרנטי ולמרחק אף פעם אין משמעות.  אנו מציעים מפגשים באמצע הדרך (תמיד כיף ללמד בבית קפה) ליד תחנת רכבת אם זה מתאפשר. כמו כן, אנחנו מבצעים ייעוץ זוגי ומשפחתי דרך הטלפון או בתוכנת סקייפ (Skype) באינטרנט. כך גם לרחוקים מתאפשר לראות ולשמוע אותנו בוידאו חי.

ת’אמת… יש לנו קלסרים מלאים עם המלצות, ברכות ותודות מלקוחות מרוצים (וגם מגורמים מקצועיים) ,תוכלו להתרשם ממש כאן: